måndag 10 november 2008

ett par CC bidrag...

Tänkte jag skulle visa ett par av mina CC alster, den första skapade jag till en lift av en LO som Teres hade gjort. Stella är allt solen i mitt liv, vad skulle jag göra utan allt trots och gnäll??:) och utan alla pussar och roliga stunder??:)
Den andra jag tänkte visa idag var till en då man skulle scrappa i monochromatikt, alltså en färg, jag valde grönt, visa detaljer t.ex. titeln ser vit ut men är grön då jag har chalkat med grön fluid chalk över. Ett litet ögonblick fångat vid första mötet med min underbara vän Dannies dotter och stella. KÄRLEK! stella ska allt lära henne en massa bus om ett par år..:)
Sen tänkte jag visa min underbara killes första och troliga ända alster, en LO som kom till förra söndagen efter ett bråk där han insåg att han hade varit rätt så dum och vill ställa saker till rätta, scrappa ihop blev lösningen...haha såå söt han var, mitt hjärta smälte och han var förlåten..:)

2 kommentarer:

Kicki sa...

Åhhh så fina layouter!! :-)

~Kicki~
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

kristina sa...

haha scrappade oscar?? gud vad kul!! och gulligt! schyst titel han valde =)