torsdag 30 oktober 2008

Kan inte fatta...:)

Det känns sååå konstigt, idag hade jag min opponering/examination i Svenska kursen, jag klarade det, 200 % fart på studierna. SÅååååååå underbart!!! Jag och min underbara vän Alexandra som också har läst som mig gick ut och firade med "lyx"lunch på en medhelhavsresturang, FAN VAD VI É BRA...:) har ett par saker jag ska lägga till innan jag skickar min slutgilltiga version av arbete men vi snackar en kvarts jobb, sen blir det bara vanlig studietakt på heltid, känns som semester...:) Ska plugga imån på fm men sen ska vi ta tidig helg och träffa lite olika vänner under dagen och sen på kvällen när lillskruttan har somnat så ska jag ägna tid åt CC hos stellas.se... är helt tom nu, såååå skönt!! ville bara dela med mig lite av min lättnad och glädje!!:)

Måste visa ett foto på min "pyttlande" dotter (=pysslande), det blir nog en liten scrappare av henne..:)
sen tänkte jag visa en LO som jag gjorde och skickade in till liften som var med i den här nr. av srapbooking m.m. den kom inte med. MEN jag hade med en LO på skissen, en dubbel som heter Julafton2007....:) Den här handlar om min dotters kärlek för paketen som kom vis 2 årsfirandet.

1 kommentar:

MissMian sa...

GRATTIS!!!! Jag vet hur skönt det är att bli färdig och fått opponerat! Och du...jag måste bara säga en sak..jag tycker att din dotter är bland det sötaste jag har sett!! Hon är verkligen som en docka!!
Layouten är underbar och jag ska kika innan jag lägger mig vilken som var din i tidningen!