måndag 27 oktober 2008

brunkullans...

Jag tänkte jag kunde visa en LO till när jag nu satt här på kvällen. e så seg nu när jag kan vara det i och med att svenska arbetet är inskicka..Tjohoo... ska surfa lite och sen sova tror jag..:) Den här LO:n är iaf till brunkullans 1 års tävling som de hade på sitt forum http://www.brunkullan.forum24.se/brunkullan-about243.html man skulle inspireras av en bild som de har som logga på stratsidan på deras webshop & blogg. Här är min tolkning:

Avfotningen blev in så bra tyvärr... men ni ser nog iaf.:) Handlar om min dotters ordexplosion, hon pratar hål i huvudet på oss, men det är bara kul...:) Blev nöjd, gillar spec. att jag tog mig tid att klippa ut fjärilna, något som satt långt inne..:) men som sagt avfotningen blev inget bra och det gör tyvärr inte LO:n rättvisa...

Vill scrappa nu men blä orkar bara inte, plus att jag fryser om händerna..;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker den är underbart fin...gillar detaljerna och fjärilarna är ju bara sååå härliga!

Ulle sa...

Så fin! Otroligt härlig färgkombination som verkligen passar fotografiet ...

Ammi sa...

underbar Lo, wow!!!

Lotta sa...

Gud så läcker...vilka härliga fäger:) Den är bara såååå vrål-snygg!!!!!!