onsdag 22 oktober 2008

bättre dag idag..

Oj vad jag var låg igår, känns bättre idag, en redovisning, ett jobbigt samtal, två böcker avhandlade på litteraturseminarie och skrivit nästan två sidor som faktiskt känns någorlunda bra till mitt arbete. skönt att checka av och se hur lista krymper hela tiden...
Lägger upp en LO som jag har borderat på (rosa cirkeln) som var en tävling på http://scrapaddicted.blogg.se/ handlar mig och min underbara vän Daniela, tack för att du finns!! har varit bästa vänner sen vi var ca. 13 år och under många år delade vi allt, timmar i telefonen och dagar och nätter, vad skulle jag gjort utan henne...??:)

blommor, basicgrey, bling, biljetter = 4 B:n som allt kommer tillbaka, allt jag gör blir ju så likt varandra ... blä, fast just den här gillar jag själv, bokstäverna i rubriken är sååå snygga, dreglade länge i när jag såg de på andras alster innan jag hade dem i min ägo...:)

Nu ger jag upp plugget för idag tror jag och skickar hem min underbara mamma som är barnvakt och ska försöka vara lite förälder innan jag och dottern däckar i säng för natten.

7 kommentarer:

Anonym sa...

jättefint LO, snyggt med den broderade cirkeln...

kram

MissMian sa...

Ursnygg!!!!" Gillar allt med den och jag har också dreglat över såna bokstäver men inte köpt än!

Ammi sa...

Jättevacker Lo, wow, så fina detaljer :-)

Lisbet sa...

Återgälda gärna mitt besök. Du har kommerntar i forumet.

Unknown sa...

Jättevacker, som så mycket att du gjort!

Hoppas att du mår ännu bättre imorgon... för det är ju trots allt fredag! :-D

kristina sa...

hej!!
tack! vad söt du är =)

nja, det är inte alls bra. har vart tokförkyld och nu tror jag att jag har fått bihålsinflamation. ska till läkaren imorgon. så jag har missat en massa från min praktik, som jag måste ta igen...åhh segt.

men nu när jag "bara" har bihålsinflamation så är jag pigg nog att scrappa! =) man får se det från den positiva sidan!

ja, kom hit!! det skulle verkligen vara så himla kul!!

vi hörs snart!

KRAM

Anonym sa...

Snyggt...har aldrig testat att brodera så det kanske är dags för det nu när jag ser hur fint det blir.