torsdag 9 oktober 2008

ute på praktik...

är ju fullt upp i skolan nu när jag läser 200% men helt ofattbart är att det bara är tre veckor kvar (plus två praktik dagar) tills svenskan är färdig och jag fixar kursen..:) tiden har rusat iväg och nu har jag gjort 2/3 av kursen. kommer ju kännas som värsta semestern när det bara blir 100% studier ju..:) är ute på praktik ett par dagar den här veckan och ett par nästa vecka, var riktigt kul att komma ut idag, känner hur jag längtar ut till att få börja jobba och ha min egen klass och med allt det innebär..

Tänkte jag kunde blogga en LO som jag gjorde för ett tag sedan till en tävling där man skulle använda band på LO'n http://scrapduons.blogspot.com/ blev tyvärr lite trist men jaja så är det ibland, bor man i Göteborg måste ju spårvagnsåkandet dokumenteras ju..:)

har på börjat min BoM så det känns såå kul att scrappa, blir ju lite nytt på något sätt. blir nog ett resealbum snart också, vi åker ju ändå en del... tyvärr brister ju det i tid och ork med scrappandet, skulle ju vilja sitta varje dag men så här på kvällen när stella har somnat så blir det datorn och tv:n som gäller, är otroligt hösttrött... snart dags att sova..:)

7 kommentarer:

Scrapparazzi sa...

Självklart måste man dokumentera spårvagn-åkandet. Här i Sthlm blir det liiite svårt att scrappa om detta. Sååå fin Lo, härligt foto och papper och så fint med alla blommor :)

Anonym sa...

Åh vad ljuvlig denna är!! Underbara färger.
gx

Anonym sa...

Åh vad du är strong som läser 200% och ska orka va mamma, hinna scrappa mm! Grymt bra gjort!

Otroligt fin LO, antar att det är på dottern?

Kram på dig!

Lisbet sa...

Hur läckert blev det inte med att göra blommorna på det sättet du gjort. Band"högen" lyfter LO´n. Jättesnyggt

Anonym sa...

Super fin LO .. gillar färgerna ..

Anonym sa...

Åh vilken fin Lo du har gjort gillar den verkligen. De andra är lika fina
Jag må säga att du är superduktig som
orkar läsa så mycket och hinner med allt det andra oxså

Kram
Ann-Sofie/soffan

kristina sa...

hej gumman!
tycker att den blev jättebra! gillade att du hade satt stjälk på blommorna! önskar nästan att jag också läste 200%, har såååå lååångtråkigt. examinationen är klar och godkänd och nästa vecka börjar praktiken. niklas är gbg. och jag är så uttråkad!!! har scrappat en del, men till och med det känns tråkigt. Ringde förskolan som jag ska vara på och fick reda på att det var en småbarnsavdelning *suck*. jag vill ju jobba med stora barn så det känns lite lönslöst att vara med de små. fast det klart att mysigt komemr det väl bli. kommer antagligen få barn-längtan-ångest också =)

kram kristina