lördag 18 oktober 2008

livet är en fest..??

Har en piss helg, p.g.a. många olika anledningar men migränen som gör att jag har legat i sängen är ju ingen liten faktor. saknar stella sååå mycket idag, brukar inte gör det så farligt när hon är hos min pappa men idag så hade jag bara velar krama på henne...:( men jag tänkte jag kunde muntra upp mig lite med en LO om att livet är en fest... även om det inte känns så jämt så visst kan det vara så ibland, tänkte påminna mig lite..:) den är gjord till den här utmaningen: http://www.brunkullan.forum24.se/brunkullan-about204.html den blev LO nr. till BoM projektet. har en del LO's till jag kan blogga men jag sprider nog ut dem lite istället för att tjofa in alla nu.

2 kommentarer:

MissMian sa...

Wow så cool layout!!!!

Anonym sa...

Det verkar vara många som lider av migrän i helgen när jag kikar runt i bloggar.. Jobbigt!! En heltuff layout har du gjort iaf. :D
Kram!