tisdag 21 oktober 2008

gråter...

har sååå mycket att göra att det känns hopplöst, nu har tårarna tagit sitt språng till mig. piss dag där jag bokstavligen inte har haft en paus mellan 6.40-20.10, spårvagen, nejnej där skrevs att göra listor och ringdes olika samtal matpaus, nej femton minuter på en lektion som vi skulle diskutera under. sluttampen på de två kursernas gemensam tid, fannnn vad jag är stressade. men nu satt jag mig och ska ta en minblogg runda för att försöka varva ner, blir inget bra av det jag gör just nu iaf. Här är iaf. något för er som tittar in regelbundet, för ni är väl några stycken??:-D Det här är den första LO till pysselpassions IDOL tävling som ni hittar här: http://pysselpassion.blogspot.com/ blev väl sådär nöjd, dold journaling på tagen som handlar om att våga tro till sig själv och att det här är mitt liv och mina beslut och att det är viktigt att vara stolt över dem och sig själv. Visst är det en underbart glittrig blomswirl... ME LIKE!!
som ni kanske märker så har jag förälskat mig i BasicGreys serie Ambrosia, sååå snygg...

Inga kommentarer: