fredag 22 maj 2009

bloggar för att slippa plugga...

Usch hemskt när det är fredag kväll och jag har sååå dåligt samvete för att jag inte sitter med min uppsats. borde vara förbjudet att ha skolångest på fredagar (och helgen överhuvudtaget)! Roar mig lite medan jag dricker te att fylla i nedanstånde lista, utmanad av goaste ScräpEmma, tack för det och alla dina underbart uppmuntrande kommentarer...:)
Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: trolldeg, ost, smör
Frys: kyckling, bröd, färdiga köttbullar
Skafferi: te, guacamolemix, ris
Handväska: busskort, spegel, nässpray
Sminkväska: ögonfranböjare, mascara, kajalpenna
Badrumshylla: tandborste, tandkräm, deo
Förråd: kläder, skor, julpynt
Jackficka: inget ev. papper eller ludd
Kryddskåp: salt, paprikapulver, vitlökspuler
Barskåp: Om det inte tagit slut, vin i alla tänkbara färger.:)
Köksbänk: diskställ, mikrovågsugn, knivblock

Utmanar ingen speciella, haka på om ni är sugna..:)

Här kommer iaf. en LO som jag gjorde efter en skiss hos http://northernlightscrappers.wordpress.com/ som jag vann med...........*tjohoo*

ska se om jag orkar skriva lite nu, eller kanske scrappa... *hmm, funderar*

3 kommentarer:

petraso-inkido bloggen sa...

Du får gärna bara använda inkido papper på utmaningen och men inga andra typ thickers eller stämplar av annat märke... stansa ut bokstäver i neutralt papper eller inkido papper är oki!!!

ser fram emot ditt bidrag!

CillaT sa...

Åh känner så väl igen mig i pluggeriet. Jättehärlig layout med ett underbart foto. Grattis till vinst=)

Emma sa...

Åh, en sådan underbar LO - och Grattis till vinsten!! :D

Måste säga att jag gillar att du (Stella?) alltid har trolldeg i kylen :)

Hoppas du mår gott, och att pluggångesten lättat. Inte kul, sånt där :(

Kramar!!