onsdag 27 maj 2009

Färdig...

ja eller nästan iaf. igår skickade vi in vårt examensarbete på 45(!) sidor.:) men efter en kort kaffepaus så började jobbet med att göra en slutuppsats till kvällskursen, bara att sätta igån och producer 10 sidor på två dagar. har suttit hela dagen idag och så blir det ju hela dagen imån också... är sååå sömnig!!:) men sen skulle man kunna tro att det är klart men nejnej, opponering i båda kurserna alltså läsa ca 10 arbeten och skriva utförliga opponeringar på två st. en opponering med lite redovsning på tisdag och sen den andra på torsdag......... mmmmmmmeeeeeennnnnnnn sen är det examensdag på fredag!! Fy fan vad jag är bra...:) men lite trött just nu bara..:)

Scrappar iaf lite här hemma trots mycket att göra, måste det för att kunna varva ner. men det ni får se är några av de alster som jag gjorde till CC på AoS för ett par veckor sedan. En del av LO gjorde jag även för pysselparadisets räkning då jag var gäst-dt där...:) tar några idag och några på fredag. imån blir det något litet jag skapat för designat. men nu från CC iaf.:)

2 kommentarer:

Emma sa...

Åh, så underbara alster!! Speciellt den översta LOn...helt kanon!! :)

Kramen!

Emma sa...

...och ja: fy fan vad du är bra!!!

Jag blir alldeles trött bara av att läsa om allt du gör/har att göra...

Kramarna!!