tisdag 5 maj 2009

ett litet kort

Fick se till att knåpa ihop ett kort till en litet ett åring. Jag valde att lifta ettkort från myamia (http://myamias.blogspot.com/). under kort08 finns bland annat ett kort som heter 60 och från de har jag liftat det generella upplägget, att ha åldern i en stor "liggande" rektangel i mitten av fotot och att ha enfärgat CS som bas. TACK för inspirationen! Myamias blogg fyller ett år så hon har roliga utmaningar och utlottningar för att fira, så ta en titt in till henne..:) här kommer iaf. kortet.
nä nu ska jag typ gå och lägga mig, är sååååå grymt sömnig idag. längtar efter pyssel men jag orkar inte idag..:(

2 kommentarer:

Mya sa...

Jättefint kort :) Så kul att du vill hänga på! Det första bidraget minsann :)
kram myamia

Emma sa...

Fantastiskt kort!! Liftvarning ;)

Kramen!!