lördag 2 maj 2009

Fler alster för pysselparadiset.

Fick ju som jag skrivit tidigare hem ett underbart paket med papper från sassafras lass. Den första var ganska svår gjord p.g.a. viss ovan av pappersmärke vill jag tro.:) Men den här två känner jag mig riktigt nöjd med, spec. lekis LO'n.
Har nu scrappat båda min gruppfoton från min lekis tid, känns väldigt roligt. tänkte göra ett album med kort från hela skoltiden grupp och enskilda, borde ju få plats i ett album? *funderar* har ju tyvärr inte alla gruppfoton i färg utan bara i skolkataloger men det ska nog gå och få till iaf. ett projekt som får ta sin tid helt enkelt..:) Jag är flickan som sitter ner på andra raden nere ifrån fjärde från vänster, jag var allt en lite unge jag..:)
Titta in i pysselparadisets blogg för mer detaljer om ni är intresserade (eller för annan kul info.) http://pysselparadiset.blogg.se/
Ha det fint!! TACK för alla söta och goa kommentarer!!:)

5 kommentarer:

MissMian sa...

Åh så underbara de är! Fikapaus var ju bara såååå fin! gillar verkligen allt med den!

Örnen sa...

Vilka underbara LOs! Tycker det är kul att du har gjort två olika LOs med härliga färgkombinationer.

kristina sa...

Hej vännen! Du måste bara titta in på den här sidan!! http://www.wildorchidcrafts.com kolla priserna! och utbudet! när vi båda har pengar, kanske en sambeställning? KRAM

Anki sa...

Vad härliga LOs. Gillar båda två. Kram - Anki

Emma sa...

Underbara LOer, båda två!! Underbara färger!!

Kramen!!