tisdag 19 augusti 2008

AoS.... kan inte fatta mitt flyt!!

Alltså jag måste vara inne i något grymt flyt, vann Allt om Scraps sommartävling.... http://alltomscrap.forum24.se/alltomscrap-about4442.html kan inte fatta att folk verkligen röstar på mig och min LO's, är ju självklart helt underbart roligt men alltså jag är i chock, så många roliga besked efter varandra....:-) TACK alla ni som gillar det man gör...:-) ÄR SÅ GLAD!!!!! Här kommer LO'n jag vann med, är ju sååå underbart foto, sommar så det skriker om det. Har faktiskt lyckats ta det själv..:-) så här har min underbara dotter sett ut om händerna sen i april...:-)

Till Kristina: DT är ett uppdrag man kan få från butiker att skapa LO's åt dem som de senare visar upp i sina bloggar... Super underbart kul att bli utvald!! Kom hem snart igen, saknar dig redan. Och du, skaffa en blogg så jag får se vad du pysslar med där ner...:-)

15 kommentarer:

Anonym sa...

åh, GRATTIS! :D vad roligt jag förstår verkligen varför den vann den är jätte fin!!

Lotta sa...

Grattis. Är inte ett dugg förvånad att du vann. Den är ju grymt vacker=)

Anonym sa...

Tror du bara att det är flyt det som händer dig just nu? ;)
Jag är övertygad on att det är för att du gör så fina alster med så underbara foton på!

Grattis, det är du värd!

Anonym sa...

Grattis!
Vad härlig LO med smutsiga händer.

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS! =) Jag kan förstå att du vann, du är grym! =)

Ha det gott, kram

Anonym sa...

Men GRATTIS vad kul LO:n är ju super härlig den är det lift varning på!!

Ylwa sa...

Förstår att den fick första pris....den är superläcker!!

Ammi sa...

Superfin Lo, inte konstigt alls att du vann...och grattis till gästdt jobbet :-)

Anonym sa...

Vilken underbar layout! Precis som dina andra: jag har precis hittat hit och kollat igenom lite tidigare saker som du har gjort. Gillar din stil jättemycket! Dagens första kram till dig för att du gjort mig på så bra humör med dina vackra layouter!

BellaMio sa...

GRATTIS!!

Inte så konstigt att du vann med den, den är ju superfin ju!

Tack för titten!

pysselpetra sa...

det är ju en alldeles fantastik LO - klart att du vann!!!

AnnaG sa...

Grattis till vinsten det är verkligen en underbar lo och ett underbart kort!

Miss Goldie sa...

Jag har helt missat din blogg, men nu hittade jag hit via FL. Guuud, så duktig du är! Blev sååå inspirerad av alla underbara LO:s. Jag älskar också blommor så dina LO:s är som godis för mina ögon.

Du har en väldigt snygg design på din blogg också! Hur gör man för att få såna där vinrankor på sin blogg? Urläckert!

Emma sa...

Jag tittar ofta in till dig, men är så dålig på att lämna kommentarer.
Grattis till alla diverse vinster och uppdrag!!! :-D Skulle dock inte påstå att du "har flyt", utan: du är mer än väl värt det!! Du har ju rott hem dem för att du är så fantastiskt duktig scrappare!!!

Jo sa...

Men... så fiiiin!! Riktigt vacker!