lördag 16 augusti 2008

Glad nyhetet...

så här på fredags kvällen... ett mail var i min inbox från http://pysselparadiset.blogg.se/, de ville att jag skulle vara gäst-DT hos dem...:-) man blir ju såååå glad, självklart så tackade jag ja!! *weeiiii* En helt underbar avslutning på en bra dag, haft tredje dagen på storstädningen här hemma sen har min underbara vän varit här och vi har haft scrap eftermiddag/kväll. Stella åkte till sin pappa vid fyra så jag fick nästa fyra LO's klara och ett kort!!! Underbart kul och inspirerande att sitta med en vän och scrappa...:-) tack för det gumman!!

Här kommer den LO som jag skickade in spec. till pysselparadiset, har ju redan visat den men jag gör det en gång till, är ju så glad här hemma...:-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kunde inte motstå den där LO´n.. Den är jättehärlig. Vilken stämning den förmedlar! Vi är glad att Du tackade ja till uppdraget!

Trevlig helg!!

Kram Caroline/Pysselparadiset

Anonym sa...

Grattis! Underbar LO och vilket härligt foto!

Ska bli spännande och se din/dina skapelser när det blir din tur=)

Kickans_blogg sa...

SHIT vilken fin LO!! :0) Va jätteduktig du är!! Grattis till gäst-DT-platsen!!
Kram Kicki

Anonym sa...

Åh så roligt!! Stort grattis! Dina layouter är så himla fina! Kram Åsa

Lotta sa...

Grattis.......så kul. Och vilken heeelt underbar LO. Grymt vacker! Du gör helt galet fina LOs, alla dom andra LOerna i denna blogg är underbara. Lär återkomma och få inspiration=)

Anonym sa...

Hej gumman! Visst var det helt underbart att scrappa ihop! När jag kom hem satt jag och tittade över mina alster (igen) och är så nöjd! =)Sidan ser svinbra ut och jag bli SÅ suger på att fixa en blogg jag med!! Ska tänka på det. Vad var det för uppdrag du fått? Verkar spännande! Nu åker jag till Malmö men kommer snart igen!

Kram Kristina

ps hälsa Stella med en stor kram från "stina" =)

Anonym sa...

Superduperjättegrattis!! Pysselparadiset har mycket smaskigt i sin butik att leka med. :) Lycka till! Fantastiskt fin layout du har gjort också.

Anonym sa...

Grattis till uppdraget! Har kikat lite på allt fint du gjort i din blogg, hittar mycke inspiration!!! Har även lagt till dig som länk från min blogg så att jag hittar hit igen! =)