onsdag 13 augusti 2008

två hektiska dagar

Sååå skönt att vara frisk igen, uppskattar det verkligen.:-) så skönt att ha stellagumman hemma oxå, har varit mycket borta från henne i sommar men det är väl lika bra jag vänjer mig för ju äldre hon blir destå mer växlande boende blir det troligen med hennes pappa. helt underbart att de står varandra nära men det har liksom inte gått upp för mig för nu under slutet av sommaren att jag måste dela med mig..:-) men det kommer nog bli bra.!!
Har haft två toppen dagar, igår så var vi i stan och och fika med kompis+bebis och sedan somnade båda (!) barnen samtidigt så då var vi på format och shoppade loss, blev en del gott:-) drog även med min kompis ner i det, bara tio minuter innan besöket på format så sa hon "det verkar ju så mysigt men det där är verkligen inget för mig har ju inte det tålamodet..." hon hade tydligen suttit upp halva natten och ner på stan idag igen för att handla mer... *we like* Sen var det god middag hos O's föräldrar, gott och trevligt.
Idag så har den officiella storröjning börjat här hemma. än så länge har det slängts fyra svart platssäckar!! och det är bara klädkammaren, visste inte att jag ägde så mycket saker ens.... Sen var vi på stan med kompis och hennes pojk på kulturkalaset, barnrytmik och lite fika blev det för oss... Imån fortsätter städningen och mer kompis träffande...:-)

Här kommer en LO som jag gjorde efter en skiss på minelles hemsida: http://minelle.wordpress.com/

på biljetten står det "jag hoppas jag minns alla dessa..." Älskar de här swirlsen, är från ett rub-on kit som jag vann där rub-on blir som klister och så rubbar man med ett till ark över, glittrigt, metallic eller flock... ashäftigt! tycker jag..:-) visst inte ens det fanns så tur att det hamnade i min brevlåda..:-)

Har väl aldrig skrivit något så här långt inlägg men jag känner mig så pratig idag..:-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart fin layout! Gillar allt med den, men kortet är ju bara så fint!

Cath. sa...

Underbart foto och så himla fin layout! Gillar budskapet!

Ylwa sa...

Helt underbar LO. Den har en otrolig harmoni över sig.
//Y

Scrapsystrar sa...

Åh gillar denna LO massor!:-) Underbart ögonblicksfoto och mjuka härliga färger i layouten. /Åsa

Sanna F sa...

Jätte härlig layout

Anonym sa...

Åh så mycket fint!!! Din blogg hamnar bland favoriterna, hit ska jag hoppa för insperation med jämna mellanrum ;o)
Kramis/LenaS

Unknown sa...

Vilken underbart vacker LO!

Vill passa på att tacka för dina gulliga kommentarer i min blogg - det värmer!

Kram på dig o trevlig helg!