fredag 22 augusti 2008

papposcrap ansökan...

Tänkte jag kunde visa de LO's jag gjorde till papp och scraps DT-ansökan, http://pappochscrap.blogg.se/. Man skulle lifta en LO som Petra hade gjort, jag tog fast på upplägget och gjorde den till en dubbel eftersom jag hade så många foton... Sen skulle man göra en LO där man använde minst tre olika tekninker, jag rev kanter, målade med akrylfärg, använde bubbelplast, gjorde en egen tag och skrev journaling för hand...

När jag gjorde de här så var jag inne i svacka så jag känner mig inte spec. förvånad att jag inte bev vald, det saknas det där lilla extra över dem. är ju dock mycket nöjd över att scrappat födelsdagskorten, sånt brukar bli liggande här hemma...:-)

Ikväll ska jag på kräftskiva med mycket trevliga vänner, sååå kul!!

Inga kommentarer: