måndag 11 augusti 2008

en till uppdatering..:-)

Såå ensamt att vara sjuk. O orkade inte komma hit idag för han kände sig också dålig, varit ensam hela dagen förutom att O var här och tog en kaffe vid lunch... imån kommer stella från mormor där hon har varit när jag har försökt att bli bättre..:-) Tänkte jag kunde visa en LO till som jag gjorde för ett tag sedan som faktiskt gillar väldigt mycket. den är med här http://www.stellas.se/forum/gallery/menu.php?gallery=public&album_id=12 och det var krav på att man skulle ha * 3 mönster papper *blommor *någon metall deko. Man fick inte ha *enfärgad bakgund *band *chipboard.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Uj uj uj - jättesnyggt!!! I like :)

Unknown sa...

Jättefin!

Krya på dig.

Helena Påhlsson sa...

så snygg och somrig...jättefin

Anonym sa...

verkligen JÄTTEFIN layout - krya på dig, hoppas att du snart blir frisk...

Ammi sa...

Wow vilken vacker Lo, krya på dig!

Anonym sa...

oh, shit vilken snygg lo! vilka detaljer du har fått med underbar! :D

Anonym sa...

Wow, vilken jätte jättefin layout, så otroligt balanserad med härliga färger och härligt foto. Tycker mycket om :)

Teres sa...

Galet snygg layout. Kul att jag lyckats hitta till din blogg för första gången. Hit återkommer jag gärna.

Casa Ottman sa...

Vill bara säga att du är jätteduktig. Läste att du bara scrappat ett år. Helt otroligt, du har verkligen öga för det här.
Tack för all inspiration
Hälsningar
Helena