måndag 11 augusti 2008

sjuk:-(

Jag är sjuk... blä så trist, känner mig lite bättre än igår så jar har scrappat lite idag,två ny, en blev inte bra men den andra känns ok iaf. ska se om jag orkar något mer idag, ensamt att vara sjuk... stella fick åka till mormor igår och få nog komma hem imån, känner mig fortfarnade för matt för att ta hand om henne men en natts bra sömn kommer nog ta bort lite till av den här konstiga influensan(?) eller vad det är...

här kommer iaf. en av de LO's som jag svor över i förra inlägget, skaparlusten hade en utmaning att använda färger man inte brukar ha på sina LO's. brukar visserligen ha rött ibland men det tillhör inte vanligheterna så det blev det den här gången.. tror jag är ganska bra på att använda de flesta färger men det e klart man har vissa favoriter...:-)
tycker den här LO'n som det andra jag gjort idag blir tråkiga, hittar inte det där extra som gör dem speciella... måste nog framkalla nya kort, de jag fick hem sist är ju sååå tråkiga i färgerna, blir ju inte fint då...
har skaffat en besöksräknare oxå, kul att se att det finns några som tittar in här ibland...:-)
Spec. tack till alla som tar sig tid att skriva kommentarer, är ju sååå kul att läsa.:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

jättesnygg layout!