onsdag 3 september 2008

En LO iaf.:-)

Kan ju slänga upp en LO här i bloggen, tyvärr är jag ju inte alls nöjd med den, är inte min stil...:-( men det är bara att gå vidare, har några liggande som inte är avfotade och inte kan vissa i bloggen än iaf. så jag gillar så det känns skönt... tredje lång dagen i skolan idag..*pust* men ska nog försöka mig på att scrappa lite ikväll, stella har ju somnat redan...skönt för mig..:-)

Jag gillar dock en sak på den här Lo'n och det är broscherna (hur stavas det?) där det står superstar, cool och love på... lite kul med något ovanligt ickescrappmaterial på..:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår inte alls vad du pratar om, jag tycker att din LO är helt underbar! Superfin, och jag tycker verkligen om det faktum att du målat(?) på kortet och sedan skrivit (är det det du har gjort??) Jag tycker inte du ska vara det minsta missnöjd, jag hade varit jätteglad om jag gjort en så fin lo!
Kram

MissMian sa...

Håller med Jessica om att den är supersnygg, även om det inte är en typisk Sofia LO!

Lotta sa...

Gillar du inte denna LOen?? Du är tokig....den är ju tokhäftig. Gillar verkligen färgerna och ja...dom där brocherna är jätteläckra..bra ide, den ska jag lägga på minnet:)