tisdag 2 september 2008

tillbaka igen...

Åhhh varit helt avskärmade från världen en vecka känns det som... för en vecka sen kraschade min dator och har lagt en del tid på att försöka fixa den men det gick inte så nu har jag en nya... helt underbart!! första kvällen med det så nu är det att försöka återskap en del av alla min favoriter som försvann, tack gode gud att alla foton var sparade på skivor....:-) ska försöka uppdatera snart med lite nytt men jag började skolan igår och ska läsa 200%, alltså två helfartskurser sammtidigt så de närmadt top veckorna blir det nog ganska lite av mig då tiden är en extrem bristvara... men nu är jag här på nätet igen iaf... SKÖNT!!!

3 kommentarer:

kristina sa...

äntligen! =) har väntat på uppdatering här hemma jättelänge! (inget liv? ehh nej!) lägger upp lite mer i bloggen nu.

gud vad synd att datorn inte gick att rädda! hur gammal var den? hur har du det med skolarbeten och sånt i den förra datorn?

imorgon börjar jag igen. ska bli kul. eller jag hoppas det blir intressant iaf, vill ju mest bara bli klar nångång.

nu lägger jag upp stella-Lo'n hoppas att det var ok. annars tar jag bort den.

Kram kristina

Lotta sa...

Jag vet hur jobbigt det är med krachad dator som inte vill funka mer....hände mig i vintras. Men, nu har jag åxå en ny....en bärbar. Så inget ont utan att det har nåt gott med sig.....Men det är inte klokt vad man är "internetberoende". I alla fall jag....:)

Emma sa...

Välkommen tillbaka!!!! :-) Har kikat in, och kikat in, och kikat in...och väntat på fler av dina härliga alster.
Shit, med datorn... Min havererade i somras (då jag skulle haft som mest tid att scrappa, men alltså inte fick utskrivet några foootooon *minns med vånda*....) så jag förstår dig; man är helt "borta"!!! En hel jobbig månad var jag utan, innan vi köpte en ny.
Tufft med dubbla helfartskurser, vad duktig du är!!
Hoppas du hittar tid att scrappa, nån gång...ser fram emot när det dyker upp nåt (jag kikar ju in här var och varannan dag, så jag lär ju se :-)...)