fredag 19 september 2008

helg...

Är just nu lite delad inför helgernas intåg, skönt med helg vilket är självklart men då jag har så stressigt på många sätt just nu så blir det lite jobbigt med helg, när man varvar ner så måste man ju varava upp inför måndagen igen. det är när man pausar som man känner hur trött man är, eller e det bara jag?? Här faktiskt scrappat lite idag, under tiden som jag hade "lunchrast" i mitt pluggande, brukar ju inte plugga hem men idag funkade det ganska bra... har inte fotat den än men här kommer en LO som jag har gjort till en skisstävling hos scrapbookbutiken. http://fnyzbutik.blogg.se/är min dotter och hennes vad jag tror bästa vän...:-) är nöjd med den, älskar kortet på barnen, här tar vi fika i betongen äkta stadsmänniskor som vi är...vad säger ni som bor landet, ser det inte lite konstigt ut med det gråa i bakgrunden istället för gräs...:-)
blir nog lite scrapsurfning ikväll, har ju inte så mycket kort att scrapa plus att det är typ omöjligt att ta nya på dottern då hon innnttte gillar att bli fotod längre... tror dock jag ska börja någon form av BoM projekt, men nja inte ikväll...:-)

10 kommentarer:

BellaMio sa...

Åh, så härlig!!

Precis i min stil oxå.

Tack för titten!

kristina sa...

hellooo!
så fiiint! vem är vännen? har just scrappat bilder från liseberg =) stella hänger i dina armar om du mins + lisebergkaninerna från kaninresan haha! ska visa den snart i bloggen. men det är för mörkt för att fota nu ikväll. och så använde jag för första gången mitt nyinköpta 3d-lack och är kääär i det!! nu kan man ju köpa billiga bokstäver och förvandla dom till bling =)

p.s.jag funderar på att åka hem om nån vecka eller två...

Anonym sa...

WOW vilka fina LO du gör! Jag återkommer hit igen ;0)

hannahoj sa...

Har kollat run lite och wow va mycket fint du har gjort!

/Johanna

Anonym sa...

Åh såm soft och fin !
Gillar färgerna och dekorationerna massor!

Tezzan sa...

Underbar layout...

Anonym sa...

Mmmm, den är jättefin!

Wildärtan sa...

Jättesnygg LO!

Anonym sa...

Men guud vilket härligt kort!
"värsta polarna" hihi.

Jättefin LO, verkligen!

Anonym sa...

oj, så fin LO..... verkligen.
Återkommer nog snart till din blogg!!