tisdag 16 september 2008

En ny till scraputmaningen..

Jag tänkte jag kunde visa en LO som jag gjorde till nystarts utmaningen här... http://scraputmaningen.blogg.se/ man skulle ha med *två foton *Häftklamrar *Band/tråd/floss... så här blev min LO, handlar om min dotters glädje över nyckelpiga som kom och satte sig på henne i sommras...
observera gärna klädnypan med en nycklepiga på, tyckte det var en kul detalj...:-) ska nog scrappa lite nu, borde plugga men jag känner att jag måste få göra något med händerna i kväll, får dyka i böckerna imån igen...

11 kommentarer:

Unknown sa...

vilken fin o detaljrik Lo du har skapat!

Ylwa sa...

Vilken härlig och samstämd LO!! Härlig att titta på.
//Y

Anonym sa...

JAG säger bara OJ OJ OJ!! vilken jätte fin LO . så härlig och ditaljrik .. Och så mycket färjer .Länge sen jag såg en såå fin LO .. Me like...

MissMian sa...

Wow så snygg!Jag gillar din stil såååå mycket!! Och du har ju ett alldeles bedårande motiv att scrappa!
Psst....har du kikat in på stellas sida?

Ammi sa...

läcker med härliga detaljer, jättesnyggt!!!

lillis70 sa...

Åhh, vad fina LO'n du har gjort!
Härligt med nyckelpigan, så somrig och spännande!

Anonym sa...

jättehärlig lo! älskar alla detaljer :)

Mirabyll sa...

Ett sådant underbart ögonblick! Jättefin LO! Du gör snygga saker!

sidsel sa...

Wow här var det mycket fint att titta på, gillade nyckelpigan men oxå andra LOs

Anonym sa...

Vilken underbar LO du gjort! Jag blev själv sugen på att scrappa nu. Kvällsplanerna klar... :)

Anonym sa...

Åhh så gullig! Vilken sötnos på bilden dessutom! =)

Ha det bäst, kram