söndag 21 september 2008

fint väder...

tänkte jag kunde visa den här sommriga LO'n när det var så finnnntttt höstväder idag. ska ut på stan med min mamma, Oscar och Stella snart, ska se om man kan få några fina höst kort men tyvärr är jag sån att när det är sånt här väder orkar jag inte fota... hmm undra varför, njuter väk av solen kanske..:-) den här LO'n är efter Grodans månadsutmaning att göra en dubbel med minst fem foton på ena sidan. http://grodansscrapgarden.egetforum.se/forum/september-manads-scraptavling-t481.html den satt långt inne och jag vet inte riktigt vad jag känner för den men jag säger att jag är klar och ganska nöjd..:-)

nu kom min mamma så nu ska vi ut på stan och flanera..:-)

2 kommentarer:

MissMian sa...

Sååå fin!!! Måste testa att göra lite dubblar...

Anonym sa...

jättehärlig/jättehärliga ;) haha
jag har aldrig testat det här med dubbel men måste göra det nån gång kanske :)