lördag 6 september 2008

vilken vecka

är ju helt slutkörd, första veckan i skolan och med tanke på min studietakt (200%) så ligger jag precis i takt fast jag har varit i skolan och pluggat minst 8-16 mån-fre. Kurserna verkar bra och har hamnat i trevliga basgrupper det är snarare dygnetstimmar som är för få.... stella lyckades ju bli sjuk andra dagen på förskolan, 38,5 grader feber men som tur var gick det över fort. Har ju själv lyckats att bli smittade, är så täppt att jag drömmer mardrömar om att jag kvävs, konstant hela natten!! hoppas det blir bättre snart. skulle egentligen på en bröllopsfest men p.g.a. ovanstående anledningar och några till så fick jag tacka nej, känns himla trist nu när jag sitter här på lördag kväll och de har det trevligt och umgås, men det var ett rätt bestlut, måste tänka på själen ibland... ska försöka åka upp till mamma och pappa imån med stella så kan man få barnvakt, middag serverad och lite tid till studier och vila... *hoppas jag*

Tänkt visa en LO som jag gjorde till http://handstamplat.blogspot.com/ tänkte först att det temat kommer jag aldrig komma på något med, mål inför hösten. men så bara den här LO'n kom till mig, snabbt och enkelt gick det att göra den, var riktigt kul att göra... så jag känner mig nöjd. valet av foto är p.g.a. att hon sitter på pottan, första gången hon lyckades kissa på den också, jag som bara skulle fota..:-) sen har hon lyckats en gång till, kanske inte jättebra resultat på ett halv år.... vad ska jag göra?? ungen är helt lycklig med sin blöja, något tips kanske?? skulle kanske ha scrappat idag men jag vet inte, orkar inte... det där suget kommer inte till mig, vill snart shoppa lite igen..:-) just nu känns allt bara lite ja vad säger man bläigt.... blä..:-)

8 kommentarer:

Emma sa...

Så fin!!! :-) Och vilket härligt foto.
Känner igen mig. Känner igen mig lite till... Och lite till...
Mellandottern är så kär i sin blöja, vi får henne inte att sluta... Vet inte heller vad göra, äldsta dottern blev torr - över natt och allt - i ett huj, betydligt tidigare.
Det där med inspiration...*suck* Går runt som i sirap... Skulle oxå behöva lite nya scrapgrejer, iaf papper, men, men...

Sanna F sa...

Jätte fin layout!!!
Tråkigt att missa bröllopsfest!

Anonym sa...

Supersnygg Lo, precis mina färger :o)

Mirabyll sa...

Jösses va mycket fint du har här! Hit ska jag komma igen! Jag gillar din scrapstil!

Ulla sa...

Jätte fin LO. Gillar färgerna, upplägget och spetsen passade ju perfekt där. Kommer gärna tillbaka..

kristina sa...

***VI ÄR SÅ GLADA IDAG ATT DU HAR FÖDELSEDAG, ATT DU HAR HAR FÖDELSEDAG PRECIS IDAG, HURRA HURRA!!***

(den sjunger vi alltid i min släkt, grattis gumman!!)

Anonym sa...

Hej hej! Du gör jämt så himla fint, brukar komma och titta och följa din blogg ofta.
//Nanna76//Johanna

Lisbet sa...

Härligt med spets - den bvlev urtjusig