söndag 19 april 2009

ännu en helg över...

konstigt det där hur fort en helg kan gå. har haft en del små grejer, pysslade lite i fredags kväll, blev två LO till mimas CC. och sen vart det ett par olika kompisar och deras barn i lördags och somna typ tio för alla frisk luft..:) sen var det en sväng på stan och 1 års kalas för min brorson idag. mycket trevligt, stella äääälskar kalas..:)

Sen såg jag den mycket roliga nyheten att jag vann pappersbitens BoM utmaning för mars månad..:) tycker knappt jag scappat alls sista tiden men tydligan blivit en del efter som jag lyckas vinna med en del... otroligt roligt!!! känns så roligt att även andra gillar det man gör. den här LO'n handlar om när jag och killen firade nyårsafton i Egypten 2007. mycket skönt att fly stressen här hemma för den dagen. LO'n hamnar i det nyskapade resealbumet som har blivit ett sakta på börjat projekt...

måndag imorgon och jag är så zzzzz så jag ska nog sova snart. ha det fint!

1 kommentar:

Emma sa...

Så läcker LO!! Gillar valet av svart mot färgerna :) Kanonsnyggt!!!

Och grattis till vinsten!! :D

Kramen!!