torsdag 9 april 2009

trötter

Är fortfarande helt slut efter sjukan men är frisk nu iaf. borde försöka plugga lite eftersom så mycket tid har försvunnit de sista två dagarna men jag tror inte min hjärna har den koncentreationen ännu. får väl bara acceptera att kroppen säger nej, men det är sååå svårt att inte kunna checka av på lista av "to do".

här kommer iaf. mitt nyast dt-alster för designat, http://www.designatblogg.blogspot.com/, det blev en gravid LO... kors i taket, har nu gjort två så nu lär det väl inte blir fler eftersom det endast finns ett magkort till och det är inget bra alls. blir kanske något med ett lite neutralt kort om hur jag tänkte och kände under graviditet men men jag är just nu glad över de två som har gjorts...:) mer info om vilket material jag har användt hittar ni i designats blogg.

1 kommentar:

MissMian sa...

Underbar LO!!! Har fortfarande inte tagit tag i mina "magfoton" Tack för awarden, är bara själv alldeles för dålig på att skicka vidare...