fredag 24 april 2009

tiden går fort när man har roligt!

Ja tiden flyger verkligen förbi. kan inte förstå att det är 18 år sedan det här fotot togs minns det som igår, var så nöjd med mitt "änglahår" som jag hade fått efter att sova med flätor hela natten. Jag är den lilla blyga tjejen längst till höger med jeans och jeansskjorta. Lo'n är gjord som ett dt-alster för designat, titta in i deras blogg om ni vill veta mer om vilket material jag har använt. http://www.designat.e-butik.se/

Nu väntar jag och Stella på att hennes pappa ska komma och hämta henne för helgen och sen ska jag plugga. blir nog att läsa lite idag då min kompis som jag skriver uppsatsen tillsammans har en sjuk son men vi får se... Ha det fint och hoppas på det utlovade soliga vädret i helgen blir sant...:)

3 kommentarer:

kristina sa...

MEN GUD VA KUL!!! måste också börja scrappa gamla klassfoton. De från mellanstadiet och högstadiet, har du dom i färg eller har du bara katalogerna?? Jag har nog bara katalogerna och de är ju svartvita. om du har några i färg kan väl jag få scanna in dom?!

kram

CillaT sa...

Urläcker! Visst är det lustigt att man minns känslan så stark kring när skolfotona togs:)

Emma sa...

Så häftig!! Och så kul att scrappa dagisfotot :)
Gillar dina fräcka val av papper - det är mycket mönster, men du ror det i land perfekt!!!

Ha en toppenhelg!!
Kramar!!

(ps. har kommenterat ett par tidigare inlägg oxå)