onsdag 15 april 2009

tjohooar

En mycket bra dag, har på börjat våra intervjuer för c-uppsatsen, känns skönt. fått skrivit lite och haft mysig utelunch.
var på kungsmässen en lite stund för vi gjorde vår intervju i kungsbacka och gjorde de rejäla reafynd, både till mig och stella. Jag fick två vita blusar/skjortor för 49:-/st., klänning med matchande tajts till stella för 49:-, en klänning och kjol för 49:-/st och fyra par bamsetrosor och ett tunnt bamse linne för 70:- tillsammans. Känner mig väääldigt nöjd med mina köp...:)
Sen har jag glada nyheter i scrappsammanhang, två vinster på ca två veckor.

Den här vann jag med hos hobbyhusets skisstävling med tema glädje. Är stellas pappa och fastrar i slutet av 80-talet, underbar stil på dem får jag säga...:)
Och den här vann BoM utmaningen: jag duger hos skaparlusten. Såå oväntat då jag inte ens visste om jag gillade LO'n själv men eftersom temat var att duga så skickade jag in den iaf. och se där någon gillade den fast jag själv var skeptisk...:)
Nä nu ska jag sova strax är såååå zzzzz...:)

3 kommentarer:

kristina sa...

Jag sa ju att duger-lo'n var grym!! Bra att du skickade in den även om du inte var helt nöjd! Sitter här hemma och är lite stissig. Sigrid ligger inne på operation nu. Det går säkert bra, men känns ovant att inte ha henne hemma. Ska försöka sysselsätta mig så jag inte behöver oroa mig så mycket under dagen. KRAM

MissMian sa...

Underbara LOS!

fialoppan sa...

Grattis till vinsterna! Du är grym! Kramar!