måndag 20 april 2009

MAKT

Jag det där är ju så viktigt, i första deltävlingen i stellas.se scrapjakt så skulle man ta ställning för något och jag beslutade mig för att scrappa om att det är jag och ingen annan som ska ha makten över mitt liv. något som jag måste påminna mig om dagligen då jag är en känslomänniska som ibland bryr mig för mycket...

Blev nöjd med den, tycker de utklippta blommorna ramade in fotot fint och sen är ju chipboard figurerna från Maya Road en favorit här hemma.

Insåg dock att jag inte ska vara med på scrapjakten. Blir lite för mycket tidpress att gör ett så specifikt alster i veckan, spec. när jag inte har någon fotoskrivare och just nu har ett ganska litet fotoutbud här hemma. Det räcker med det dt-uppdrag jag har där jag skapar något varje vecka. sen blir det ju i och för sig (nästan) alltid ett eller ett par alster till men då är de skönt att välja lite friare... blabla vad jag babblar på..:)

Tänkte lite idag på att i princip allt jag skapar gör jag för uppdrag eller tävlingar, har väldigt svårt att komma igång annars av någon outgrundlig anledning. hur är det för er scrappar ni mycket "bara för att" eller blir det mest till uppdrag/utmaningar eller tävlingar?

Ha en det fint, nu ska jag krypa till kojs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen en UNDERBAR Lo!!! Gillar den jättemycket!
Har på senare tid upptäckt att även jag gör det mesta av mina alster till tävlingar och DT-uppdrag... Jag som aldrig var med på nån tävling förut. Men nu behövs det nästan för att jag ska komma igång... Det är kanske en vanesak - jag vet inte...
Ha en bra vecka! Kram ztina

MissMian sa...

Den är såååå snygg!!! Gillar framförallt färgsättningen och älska Maya Road chippisarna!! Jag gör nästan bara till tävlingar, utmaningar och ST-uppdrag. Det triggar mig mest!

CillaT sa...

Härlig=D Underbara färger!

Emma sa...

Jag förstår att du är nöjd, den är helt fantastisk!! Men tyckte jag inte sett den hos Stellas, och när jag läser vidare så förstår jag varför.
Ja, jag scrappar nästan uteslutande dt-alster eller till tävlingar, och inbland undrar jag om jag kan scrappa "bara av mig själv"...om det skulle funka?
Ibland kan jag känna en oerhörd stress, men det sporrar mig oxå. På nåt sätt :)

Kramen!!!