onsdag 8 april 2009

magsjuka är djävluens påfund!

Fan fan fan för magsjuka är ju helt fruktansvärt, smärta över allt. jag vill faktiskt jämställa det med att föda barn för tillskilland från den smärtan så leder det här inte till något positivt... någon som kan hålla med?? men jag ska inte klaga verkar som det gick över ganska fort, fick det igår och idag mår jag mycket bättre, kan ju typ halvligga i sängen framför datorn! *weeii* konstigt hur man börjar uppskatta de minsta sakerna när man har nått botten..:)

Här kommer iaf. en peppLO som jag gjorde för http://pysseltagen.blogg.se/ med temat glad och skulle gå i påskfärgerna lila, grön och gul. Gillar den själv mycket, kanske också för jag skapade den när jag och stella satt och pysslade och myste tillsammans vilket verkligen passade känslan för glad...:) det är de där stunder som gör att jag kan förstå varför man skaffar typ tio barn, ren kärlek och glädje tillsammans, den kontakten tror jag bara man kan känna med sina barn, lycka av att bara vara...:)

6 kommentarer:

kristina sa...

åh, vad jobbigt att du är sjuk =( är hemma i gbg nu iaf =) be happy-lo'n var ju jättesnygg! har sett den inne på tävlingen och gjorde ett bidrag tills jag såg att det endast gällde kort och lo. jag som hade altrat en burk!! haha, så är det ibland. men en tjusig burk fick jag ju iaf!

Emma sa...

Åh, stackars du!! Bli bra snart!!
LOn är helt fantastiskt underbar!! Älskar fotot, färgerna, dekosarna...ja, allt!!!

Ha en riktigt Glad Påsk!!!

Kramar!!!

Unknown sa...

aaaaaw, tack så mycket söta du ♥

underbar layout du har scrappat också! =D

Morfen sa...

Jag håller fullständigt med - det är värre än att föda barn. Jag hoppas att de kunde komma på nåt vaccin mot magsjuka. Kramar & ha en så fin påsk du kan!!

Emma sa...

WOW vilken underbar LO :)

spacemouse sa...

härlig lo!!
JA, magsjuka är inte alls trevligt.