onsdag 29 april 2009

Gäst-DT hos pysselparadiset

Jag som rubriken ovan lyder så är jag den här månaden gäst-dt hos pysselparadiset, http://pysselparadiset.blogg.se/. Fick jättefina papper från sassafras lass hem i lådan tillsammans med massa fina dekos, bl.a. deras fina blommor och olika band.
Sassafras lass gör ju underbara papper men av någon anledning finner jag dem såå svårt scrappade så när de frågade om jag vill göra något med de papprena så kände jag lite "hjälp" men och att det kunde bli sååå kul och utvecklande. vilket det har varit än så länge. Just nu ligger två alster upp i deras blogg, en LO och ett kort, ta en titt in vet jag.:) Där har jag även skrivit lite mer detaljerat om hur jag har tänkt och vilket material jag har använt.

Har skapat två LO's till med materialt (än så länge) som ligger och väntar på att bli avfotade tillsammans med två andra... såååå kul att scrappa igen, inspirationen är på topp.....:)

Titta in här imorgon får då bloggar jag senasta dt-alstren för designat (som vanligt på torsdagar). Ha det fint så länge!!!

3 kommentarer:

Emma sa...

Åh, så härligt att din inspiration är på topp igen!! Grattis till gästDTandet!!! :D Alstren är hur läckra som helst!!! Syns inte alls att du upplever pappren som svårscrappade ;)
Ser fram emot morgondagens titt.

Fragments, ja... Kolla denna sida (en bit ner):

http://www.skaparlusten.se/Shop/Page/Art/pgArtList.php?iArtMenu_Id=110

...och förälska dig ;)

Kram!!

MissMian sa...

Åh så skönt att du har hittat din mojo! Underbar LO och gillar kortet massor!

kristina sa...

men oj, här händer det saker! gäst-dt!! det var som attans! underbara saker du gjort med papprena, har ju vissa av dom i samma serie.