torsdag 16 april 2009

Längtar efter sommaren

I och med det underbara fina påskvädret fick min LO för designat den här vecka bli en från förra sommarens grillning. är ju en av de bästa sakerna med sommar ju...:)
Hade tänkt att scrappa idag men nä det föll, helt plötsligt var klockan över nio och då kändes det inte som någon idé att sätta igång. kanske imorgon kväll, brukar vara lite lättare att sätta sig en fredag kväll när jag vet att jag inte måste iväg tidigt på morgonen (för vakna det är vi ju iaf.*ler).

1 kommentar:

Emma sa...

GRATTIS till vinsterna, och vilka underbara alster!! Ja, kortet i inlägget nedan (Stellas pappa o fastrar...) är bara för underbart *fniss*

Din BOM-LO är enorm!! Fotot likaså.

Och denna somriga LO, med söta Stella...vad kan man säga??? Så snygg!!

Och så har du nåt att hämta i min blogg (fast jag ser att du redan fått en - vilket inte förvånar mig det minsta...men nu har du en till!!!)

Trevlig helg!
Kramar!!!